Easter

Påskhelgen lider mot sitt slut, och denna annandagen ska Påsken firas hemma hos Svärföräldrarna. Glädjeskutt för barnen! Kan det bli bättre? Den lediga tiden har gått i rasande fart! Många fina minnen att titta tillbaka på.

Igår var vi ute mycket, var endast inne och åt efter vår promenad sedan tog jag med barnen, Farfar, Lucas och Jesper på ett fotoäventyr. Vi gick ut i skogen, och det visade sig att vi var ute i nästan två timmar och gick. Lias travade med sina små ben. Vi såg ett flygplan på himlen, och Lias vinkade glatt. Jag och bror med vidvinkelobjektiv kunde inte ta en bild på planet, nu skulle vi haft tele sade vi båda! Vi knäppte bilder i massor och fångade speciella ögonblick. Helt underbart! Så kul att ha någon att dela intresset med!Ted valde att åka vagnen och bli skjutsad av min Farfar som puttade på bra. Stark som en oxe!  Det är ganska så gott att passa på då Lillebror går och Farfar som är stark som en oxe puttade på bra.
 Nu på fyra dagar har jag knäppt nästan 400 bilder som ska ses över nu tänkte jag. Barnen är ute och jag har en liten stund för mig själv, efter en tidig morgon kan det behövas. Åh så fina bilder! Jag hade kunnat sitta här hela dagen och redigera bilder. Vad skulle jag göra utan min kamera?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0