Tomt

Fredag den 2 september. Ja, numera är det september. Dagarna gå och jag med dom, eller? Ha ha.
Känns både som om man vill stanna tiden bara för ett tag samtidigt som jag längtar fram.
Idag var det faktiskt Ted som väckte mig. Han var pigg idag den lille filuren. Lias däremot ville inte gå upp idag, jag hade gärna legat kvar i sängen jag med. Nu är båda barnen på plats och så även jag. Jag ska kicka igång skoldagen här hemma. Kaffet har jag redan i näven och ett pass ska först göras klart så jag är förberedd inför vad som komma skall.
Idag fyller min lilla farmor 75 år och det syns knappt att tiden går med henne. Jag ser henne som exakt samma som jag gjorde då jag var liten. I mina ögon har hon inte åldrats en dag.
Farmor har ett enormt stort hjärta, hon har sådan omtanke och kärlek som jag avgudar henne för.
Grattis fina fina Farmor!
Nu till musiken och böckerna....Tomt här hemma, ett sådant lugn. Tänk vad små barntassar gör!
Älskade busungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0