Sweetheart

Åh, en hel dag med mina små. Även om rastlösheten var ett faktum vid 5 tiden. Mamma med spring i benen. Härligt att Ted är kry igen! Vad blir det för mat? Ja, ikväll blev det Per Morbergs recept på Kalops. Innan dess var jag bara tvungen att komma ut. Drog med alla boysen på en cykeltur i det moggiga vädret. Men så skönt att få komma ut och efter att varit inne mycket med sjukdom i två dagar känns det som en befrielse. "Unnade2 mig ett spinningpass igår kväll och det var härligt. Ett bokat inför fredagen med. HEPP HEPP. Nu jäklar! Ser fram emot att gå upp i ottan imorgon, trots att man är otrevligt trött vid halv 6 tiden. Har minsann gjort egna piroger idag till lunch. Synd bara att det var smörpapper jag hade, och inte bakplåtspapper. Ha ha, undersidorna är lite pappriga. Så går det när man tar fel på papper och papper. Men goda blev dom! Tvätten är tvättad och barnen nattade. Nöjda med dagen och få leka och busa en hel dag tillsammans. Jag gosade med Lias vid luren idag och stannade minsann kvar med Liten tätt intill. Mysigt att ligga och lyssna när han suttar på nappen.
Åh vad vi har pussats idag!

Vet ni vad? Jag har ätit höstens första pepparkaka!!! Åh, så grymt gott. Eftersom pojkarna skulle lyxa till det med glass ikväll så valde jag att köpa hem dessa goda peppisar. Är ingen glassdonna, men pepparkakor är något av det godaste jag vet! Om det var gott? Åh ja, smaskade i mig tre stycken med ett glas mjölk.

 

Skor i gräs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0