Sjukling

Åh, en trött Ted jag lämnade i skolan i morse och sade att han ska ringa mamma om han inte orkar med dagen.
Maken lite bättre men trött och förkyld han med. Dessa virus är envisa och tänk om man kunde komma på ett vaccin mot just förkylning. (Då hade jag blivit rik som ett troll) Hade varit toppen ju! Förmiddagen har spenderats med lille kille. Myst och lekt massa. Han är som en liten svans min lille kille. Nana och Zeke kom med frallor och vi mammor fick en pratstund. Telefonen ringde och Ted ville hem. Jag körde inom VC för jag anar att han har en sinuitis (bihålsinflammation).
Ssk trodde inte att fallet var så. Ted behöver vila och under uppsikt, kan vara shunten som spökar och man reagerar ju på minsta lilla om man har ett shuntbarn. Än sålänge ser det ut at endast vara ett envist virus. Han är hemma och vilar nu. Maten är på G och Lias nanar gott. Kvällen ska spenderas på APU och ända till klockan 22:00 ikväll. Nu ska jag sätta mig med lite skolarbete medans liten sover och lugnet ännu råder i huset...

 

Vila är gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0