Löpsedel

Åh, vilken härlig löpsedel! Bli smal av kaffe och jag antar att det är många som köpt Expressen ikväll. Dock är det något jag är storkonsumerare av så för mig gör det ingen skillnad. Vet dock att det är vätskedrivande och gott såklart! Kul löpsedel bara :)
Pannkaksfest med våra vänner Emily och Doris!!! Ted och Doris busade på och mammorna tjötade på. Kaffe såklart! Körde en mysrunda och tittade på alla vackra hus vi har i lilla samhället. Väl hemma bakades det inför morgondagens avslut. Både syltmunnar/hallongrottor och Kladdkaka ska det bjudas på! Nu är tvätten uppe och jag pyser lite till Idol...


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Godmorgon snäckan.Jag lägger till dig bland mina länkar och hoppas att det är okej..

Ja min sessa trivs så passa bra i magen men hon kommer när det känns rätt om inte så får jag tärffa henne om 14 dagar om man skulle gå över in i det sista men det tror jag inte..Ha en fin fredag..Hihih..nja vet inte om det stämmer att man blir smal av kaffe då lär jag bli tok smal efter förlossningen för då kan man drika mera..hihih...kram kram

2011-09-30 @ 09:43:45
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Karin

Älskar pannkakor, och kaffe!:)

2011-09-30 @ 11:31:05
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0