Kli på rygg

Åh, å glad nu fast klockan är för mycket. Way past my bedtime. Igår somnade jag ohyggligt tidigt på soffan, klockan 2 på natten blir jag väckt. Ha ha. Kvällen på praktiken gick så bra! En rolig träff inplanerad, det ska bli så kul. Något jag velat göra länge. Och inom en snar tid ska vi göra det. Jag ska vara kreativ, sen ska jag fortsätta med lite tillverkling är det tänk! 
 Ett nytt jobb ska provas på om två veckor. Här händer det mycket idag! Pratat med en Chef idag som ville att jag skulle komma och prova på. Då jag har validerat min praktik från 6 till 3 veckor så har jag tre veckor att få ut något av. Något som jag själv vill. TOPPEN!
Precis nätshoppat lite, vilka fina erbjudanden jag fick i brevlådan idag. Säkert som så många andra.
Nej Johanna, du har inte vunnit. Även om DU tror det. Hihi.



 

Bilder lånade från HM. Vilka fina erbjudanden. En varsin Farfars tröja till de små och något svart till mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0