Seluna är veckans blogg

Veckans blogg

  • Blogg: Seluna
  • Av: Johanna Kullberg
  • Ålder: 26 år
  • Bor: Vittsjö i Porrarp

Frågor och svar

 

Vad kan man hitta på din blogg?
- Allt mellan himmel och jord. Jag skriver för att jag älskar att skriva och det kan vara allt från livet som mamma, fru, vän, dotter, barnbarn, studerande, arbetande och spinninginstruktör. Jag älskar kläder och är ett klädfreak. Jag älskar även att inreda och renovera huset och tycker det är kul att "skylta om" i hemmet. Pysslig och pedant flicka som gärna bakar eller kanske tar en sväng i trädgården.

Vad är det bästa med att vara förälder?
- Den ovillkorliga kärleken, blickarna och kramarna, pussarna och att få hålla sitt barn och inte vilja släppa taget, någonsin.

Hur ser en perfekt oktobereftermiddag ut?
- Det är ilte sommarvarmt, soligt och löven rasslar på gräset. Barnen kan springa i lättare kläder. Vi är ute på dagen och kvällen spenderas inne tillsammans, men innan det en cykelpromenad. Det är härligt att svepa runt på cyklen och barnen tjoar för det är så kul. Annars sitter jag nog i spinningcykeln och drar ett pass för att sedan komma hem och bada av mig och plaska med barnen. Maten står på spisen och det doftar nytvättat i hallen. Vi har en lugn kväll framför oss och maken serverar en egenkomponerad drink.

Vad ser du fram emot just nu?
- Jag ser fram emot alla utmaningar och allt nytt som händer i mitt liv. Resan jag gör nu genom att gå i skolan är ett mål som kommer ta ett tag. Jag ser fram emot att se barnen växa och blir starka. Ser fram emot att utvecklas mest av allt för min egen skull men även för familjens skull och framförallt barnens skull. Jag ser fram emot en varm resa och längtar redan efter sol fast jag älskar den nalkande julen.


Kommentarer
Postat av: Becky

GRATTIS till att du blev veckans blogg :) Det är du värd vännen. Pussa barnen från mig <3 Kram

2011-10-03 @ 10:00:05
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Halloj!

Kom förbi här när jag såg att du var veckans blogg. Nu har jag kikat omkring här lite ;)

Hälsningar

Yohanna

2011-10-03 @ 11:26:19
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Sara

Jättefin blogg måste jag säga! Har aldrig riktigt fattat grejen med spinning, tycker det är jättejobbigt bara. Men bra att nån gillar det i alla fall :)

2011-10-03 @ 13:31:55
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/
Postat av: Isa

Så kul! Jag undrar bara var det blogg.se som tog kontakt med dig angående veckans blogg? :)

2011-10-03 @ 19:20:55
URL: http://isall.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad kul gumman! =) Grattis!! =) Puss

2011-10-04 @ 16:28:40
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0