Meloner

Stäng nu loggboken för fan Johanna!
Nu kan jag inte skriva mer. Jo kan jag säkert men det känns som att nu får jag vara nöjd. Nöjd helt klart, slut.
Jag har hunnit med ett litet kaffebesök idag, pratat framtid och jobb.
Fick en rolig fråga av Milia...
- Har du melona Hanna?
- Meloner? Euh...ehhh. Nej, mer plommon. Ha ha ha..
* Hon menade ett spel på iPhonen mitt dumma nöt. Jo, Johanna har Meloner!!!
Jag ska nu kicka igång, och titta på det som komma skall inom närmaste tiden i skolan. Behövde dock komma ifrån en pyttestund & skriva av mig här. Loggboken skriver vi dock för hand så det känns i händerna nu kan jag säga. Ha ha. Ibland blir jag så stressad för det finns så mycket jag vill ha med så det ser så kul ut i min bok.

image description



Kommentarer
Postat av: Therese

Loggbok? Den svarte? Men vi var väl inte tvugna att skriva varje dag eller va e de du skriver? Upg? Ja har inte ens börjat me dom. Ska dock göra de i morgon. Kram kram

2011-10-11 @ 13:38:18
URL: http://www.missfreak.devote.se
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: Tackar, tackar :)) Det har nog blivit en hel del tallrikar :) Men visst jag har målat annat också :) Kommer nog lägga upp flera bilder ännu senare under veckan, har ju massor med saker att visa :D

2011-10-11 @ 13:43:28
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Therese: Ja, den svarte. Jag skrev dagbok var dag. Annars glömmer jag ;) Uppgifterna blev klara idag, så nu pustar jag ut över det. ha ha. När åker du? Kram

Pjumas: Jag ser fram emot att se fler bilder på allt fin du målat!!!

2011-10-11 @ 22:43:46
URL: http://htttp://www.seluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0