Klipp klipp

Håret har fått sig en god avklippning. Som det växer!!! Behövdes eftersom det är pinsamt längesedan jag klippte mig. Valde att behålla lång lugg. Har haft sådana problem då jag hade kort snedlugg att få till det, och just nu känns detta så bekvämt. Får med luggen i allt jag gör med. Nu behöver färgen på håret ett lyft med. Mirakel schampo ska införskaffas. Tackar min fina Frissa Josse för ännu ett fint besök!
Har varit effektiv idag och faktiskt haft en lång "rast" då jag vilade ryggen och allt annat som gör ont med ryggen. Den för mycket med sig, låg och tittade på DH en stund och det gav lite nya krafter. Så stel man är på morgonen. Det värsta är ju att lyfta, det gör riktigt ont. Eller att (hör och häpna) växla då jag kör...Ha ha. Skrevit idag med och snart känns det som om jag inte kan skriva mer...Inte om just det iallafall ;)
Nu ska jag hämta hem mina små pluttisnsuttisar!

image description image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0