Svart/Rosa 2012

Vad kan passa bättre? Även detta året är kalender för 2012 köpt för att stödja Bröstcancerfonden.
For a good cause! Jag tyckte min 2011 var så fin, sen kommer 2012 som slår det flesta kalendrar jag köpt.
Svart & Rosa är ju pricken över i, med vita sidor och vissa rosa. Ett ROSA BAND om kalendern, och jag är nu redo att planera för 2012.

 

 

 

 

Annars? Ska om en timmes tid ta bussen till storstaden intill och kvällen ska spenderas på jobbet. Jag passar på att busa massa med Lias nu. För tillfället leker han med lego, han bygger och bygger och lyssnar på Pitbull. Ha ha.
Ted fick en innebandyklubba igår, den har Lias mycket roligt med. Vi har spelat bandy här inne idag, det är ju såååå kul. Enligt mig den roligaste bollsporten. Vi har använt en mjuk fotboll och det gick hur bra som helst..
Nu kommer Lias tultande till mamma sin, drar mig i koftan och flinar!


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God middag söta..Önskar dig en skön helg med din fina familj.kram

2011-10-21 @ 12:16:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

Snygg agenda.

Ha en mysig kväll söta..kram

2011-10-21 @ 17:21:56
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0