Två S

Smärta & sömn. Det känns som jag inte sovit en blund inatt. För en timme sedan brast det. Tårarna kom. Smärtan är hemsk! Åh, denna nacken. Smärtan söker en, tills man mår illa. Vill bara sova bort den men det är en omöjlighet. Jag har nog ändrat sovställning en gång i halvtimmen inatt. Valde att gå upp. Lönlöst att ligga kvar och snurra i sängen....
Pk får snällt stanna och hjälpa till med barnen. Känner att köra bil är inget jag kan göra idag...barnen ska komma säkert till skola och dagis. Jag drar på mig ännu mer envishet och kommer ta bussen till skolan. Har en hel dag i skolan, vill inte missa. Närträffarna vi har är så enormt viktiga! Får vila nacken ikväll...


Kommentarer
Postat av: Ida

Usch det låter inte alls bra!

Hoppas att du mår bättre snarast!



Kram!!

2011-11-07 @ 14:49:02
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: teddy

Usha mig då vännen. Stackars dig!

Hoppas di väldigt snart blir bra igen eller iaf bättre.

stor kram ifrån mig

2011-11-07 @ 18:05:13
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0