Ni

Ligger här i sängen och funderar. Idag har vi varit nere i Lund och träffat Nils, neurokirurg. Känns alltid så skönt att se honom. Han är en "proffessor" som besitter mycket kunskap. För mig en förebild. Allt ser bra ut med liten Lias och fina Ted. Jag har väldigt häftiga bilder att visa, hur huvudet ser ut på insidan! Jag är så faschinerad av hur allt kan funka. Jag satte massa delar, och Nils såg faktiskt lite imponerad ut. Så bra att veta, som jag pluggat hjärnan!!! Eftermiddagen, kom hem och kaffet klart. Fina Tina min dukat fika! En sväng till sjöstugan, så nära att Lias gick. Ett halvt steg!! Det kommer! Ted busade massa!! Sen har jag haft mitt sista spinningpass i Osby. Det känns trist, men "gästinstruktör" låter bra. Ljust då jag skulle köra hem. Kvällen är nu klar, tvätten omhängd från ute till inne. Tar det slut? Ha ha... Som sagt så ligger jag och funderar med min trogna sängkamrat Luna. Min måne ligger och spinner intill mig. Vaknade igår av att hon låg PÅ mig. Tokmajjan, min lilla "lady". Jag funderar på det fina med vänner. Jag är helt förundrad över hur fina vänner jag har. På senaste tiden verkligen lyckligt lottad sin har er, min kvartett med töser som alltid finns där! En VÄN är någon som stannar kvar, lyssnar och håller hand. Ni har alla fyra visat så enormt mycket kärlek. Jag vill att ni ska veta det. I fredags blev min ena vän i kvartetten mamma igen, en underbar Zeke såg dagens ljus. Idag har jag åkt och visat med min ena Fin, imorgon ska jag ut och gå med min Pingla och även fråga min fjärde Solstråle om hon vill hänga på? Jag är så tacksam för er, även för vänner som finns där utan att jag har sett det förrän nu. Finns ju ni med som visat och visar hur varma ni är. Jag hör hur Lias och Ted snarkar ikapp, mina små busungar. Lias är 100 gånger vildare och busigare än Ted. Ha ha... Nu ska jag sluta mina gröna och hoppas på ännu en dröm. Inatt drömde jag att Lias gick och jag träffade även gamla vänner i drömmen! Natt natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0