In ska det

Bilen fick åka till doktor Bosse i morse igen. Tänk att han ställer upp så snabbt! Sen har jag och min Fina Farfar jobbat med veden hela dagen. NÄSTAN ALLT klart, regnet stoppade oss lite. Jag vägrade låta det ligga kvar ute som vi "hackat upp". Så i ösregn kördes det under tak...Såg ut som jag fått en dusch efter det. Inte bara jag utan även Farfar och Patrik såg roliga ut! Kvällen har bestått av finbesök. Emily och Tina samt lilla Dotti har varit här och grattat Ted. Fick så fina presenter, han blir ju bortskämd. Fikat och busat. Nu sover min lille kille. Äntligen har han ikväll druckit en välling vilket han vägrat länge nu. Han fick leka lite med flaskan och dricka lite själv. Nu sover han så gott. Ted ser en film och jag ska BÄNKA mig framför Vampire Diaries. MÅNGA AVSNITT ATT SE!
Jag blev så glad för en liten stund sedan. De ringde från Rättspsyk och undrade om jag ville och kunna jobba där inatt. WOW! Kunde tyvärr inte, ska ju jobba imorgon bitti på 12:an men jag berättade för henne hur glad jag blev och kul att hon ringde. Hon sade att vi kanske hörs igen? Klart vi gör! Nu är det soffläge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0