Under tak

Nu jäklar ÄR veden helt klart och under tak minsann. Som vi arbetat idag. Härligt. Jag och Farfar är ett grymt team, vi behöver inte säga något till varandra utan vi arbetar med ögonen. Jag kapade och farfar såg förundrat på hur jag faktiskt kunde det med. Gammelmannen fick kapa lite han med, men så rädd om honom.

Härligt med spån i håret och smuts på kinderna!!! Vi har räfsat och burit. Känns så skönt att slippa se den förbaskade högen mer nu. Det blir jobb ikväll och inatt, klockan 18:30 går jag på och av 7:15. Många timmar men de tre timmarna extra på kvällen gör ju inget. Då man är pigg som en mört. Värre sen vid 4-5 tiden då ögonlocken känns som bly. Solen hägrar nu och jag ska ut i brassestolen igen, innan Liten buse vaknar. Igår var jag en riktig Bree vill jag lova. Gjorde köttbullsmackor och gick med till grannen, nu är ju staketet uppe. Så fint. Sen bakade jag en tosca och gick in till Farmor. Kommer in med en nybakad kaka till henne som tack för all hjälp med byxorna. Tack TILL fina Farmor för det.
- Kul att se att du nu med märkt att man kan ta vara på så mycket och skapa nytt!


 



- PAPPA, i need som coffee time with U! Saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0