Snart kommer hon

Snart kommer Therese och barnen väntar med spänning! Morgonbestyren klara och det ser ut att bli en fin fin så fin dag. Lite barnbus och en vän på besök! Kvällen spenderas på jobbet och det ska bli lika spännande som vanligt. Jag hoppas på uppehåll så att vi kan gå ut och busa massa. Kanske att vi kan ta en prommis ner till ducksen och mauda di litta. Så deras magar mättas. Barnen nöjda och mammorna likaså.
Fingret är till alla ovetande, kunde inte låta bli. Ha ha ha!!!!! Ja, för att precisisera mig....Alla som talar utan att tänka eller agerar utan en anledning. Som inte egentligen vet ett skit och som njuter av andras obehag. Men det sägs ju att skadeglädjen är den sanna glädjen...
 

 

Märket är kvar idag med, ser exakt likadant ut med. Undrar vad det kan vara?
Men som Patrik sade, jag har nog blivit märkt...Ha ha ha!!! Ser ut precis som en brännmärke och visst. Kan dte kanske vara. Om så är fallet, ha ha. Jag säger som Simba:
- Jag skrattar faran rätt upp i ansiktet, HA HA HA!


Kommentarer
Postat av: Tina

Good for you min älskade fina vän, att du visar alla ovetande fingret! Det var på tiden!! ;) Love you!

2011-06-22 @ 22:30:56
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/
Postat av: emily

llove you!

2011-06-23 @ 22:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0