Sleden

Säger som en arbetskamrat, sleden och trött på klödd. Ha ha ha. Tidig morgon och fullspäckad dag på jobbet, idag har det verkligen gått i ett hela dagen. Väl på väg hem blir det jag som ska hämta köksluckorna. Lite stressad så kör jag en aningen för fort. Ut hoppar en polis och vinkar in mig. HELVETE tänkte jag. Nu tar de mitt kort. Vad fan gör jag då? Han är väldigt trevlig och tillmötesgående men jag lyckas inte flörta in mig. Jag blir så otroligt ledsen och skäms över min fortkörningsböter. Första och jag hoppas att det blir den enda. Hela 2800 kronor ska betalas in och jag suckar för mig själv. Jag traggade med Herr Polis en stund och fick reda på att jag endast ska betalas och inte sättas i fängelse. Ha ha. Surt som fan, men stress gör en knäpp. Upp till Nisse och hämtade DE FINA VITA LUCKORNA. Så fint blev det! Väl hemma lastades köket av och jag hämtade min Tina som är en av de få som sett mig upprörd men idag var jag det. Inte bara pga böterna då...Well well. Vi eldade hår, ja sant och annat tjejtjaffs. Tell no more.
Hemma igen och ryggen värker, fan heller tänker jag. Det visar bara hur slarvig jag varit med träningen nu i en månads tid. Ut och det blev ett intervall pass på en timme. Svetten rann och väl hemma är nu köksluckorna på plats. Suck. Mycket mer som ska fixas men en bit på väg. Ger mig inte, men idag får jag väll villigt erkänna att dagen började så bra men ett tag så var den hopplös. Nu landar jag och ska försöka att relaxa lide i söffan och hoppas på mindre klödd imöra. Åh jag har blandat en liten häxbrygd med ikväll med tips från MIN Fina Tina. Får se om det funkar ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0