Out in the fields

Åh som det öser öser öser ner idag. Varför skriver man allt för ofta om vädret? Jo, för att vädret påverkar mig ( och alla andra) så enormt mycket. Idag tycker jag det kan kännas ganska så mysigt med regn. Lite "innefisardag" fast sol låter lockande. Jag ska strax ta bussen till jobbet. Suttit i köket och grunnat. Blir nog till att byta tapet med. Maskeringstejpen drog bort lite tejp, sen ser iunte tapeten klok ut till det vita. Ser smutsigt ut faktiskt. Kakel ska kollas med såklart. Taket ska målas och jag ska hjälpa våran köksluckefixare att slipa luckorna denna veckan.
Barnen busar för fullt. Jag gjorde en farmor igår. Vad är nu en farmor undrar ni? Jo, målade tånaglarna röda. Riktigt röda. Ha ha ha. Vilket ryck!!!
 Nu ska jag surfa efter vacker tapet, tips är välkomna!

 

"Regnet faller droppvis men bildar ändå dammar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0