Moniker

Kanske man ska åka och se? Hihi. Eftersom jag missat bussen så sitter jag och glor som en apa på stationen.... Ja, ganska så kul att studera folk. Kanske att man själv blir studerad? Finns så mycket folk (kan man skriva folk?) i rörelse. En fredagkväll och alla ska tillsynes resa. Hurra för förbindelser och för ett kommande tåg till lilla byn jag bor i. Då kommer det gå fort!!! Oh my god oh My god. Vad har jag gjort ikväll? Åh, bakat och skrev en omv status för första gången. Varit med på läkarsamtal och lärt mig mycket även denna dagen. Jag vet att jag hittat min lilla grej. Att man hinner ta sig tid. -Du är fantastisk Johanna! Tack för det ;) Annars, babbel vabbel vabbel babbel. Saknar mina vänner, lite si och så med det denna veckan. Men just nu knökafullt.... Jag ska komma in i detta nu, hihi. Jag måste ännu en gång få säga att jag stormtrivs! Älskar det jag gör!!!!

Kommentarer
Postat av: He-Man

Känns härligt att läsa att någon är så nöjd med sitt yrkesval. Inte ofta man springer på det... Skoj.

2011-06-18 @ 07:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0