Memories

Tänk för ett år sedan. Det är ganska så ofta jag skriver det har jag sett. Men jag tycker det är så kul att titta tillbaka, minnas och glädjas åt allt som gjort mig så lycklig. Nu är det ju endast en vecka kvar till Svenska Midsommar och det hoppas jag ska firas med pompa och ståt. Jag hoppas på färska jordgubbar och nypäror. Väldigt viktigt och en midsommarstång såklart!

Dagen är spenderad tills eftermiddag på jobbet, och kvällen kommer spenderas med de små kidsen. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men kanske hälsa på någon. Jag skulle även behöva någon som tittade till barnen ikväll. Behöver komma bort i en timme. Titta på Tina, Ems, Kristine och alla andra i kören som ska uppträda. Lovat att komma och vill så gärna se flickorna sjunga. Pappsen, vad gör du i en timme ikväll? Undrar om det finns chans till sol, men enligt väderleksrapporterna så ser det ut som regn. Jag får väll trolla fram lite solsken?



"A pessismist sees the difficulty in every oppertunity; an optimist sees the oppertunity in every difficulty"

W. Churchill





Ett litet obs...Jag är sjukt spinningsugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0