Hoppsan

Timmarna går. Ännu en dag på jobbet och ännu mer att lära sig. Efter jag kunde stämpla ut begav jag mig till apoteket för lite råd om turr hud och diverse hudfrågor. Sen kom man hem och det var dags att ta tag i tvätt och städ. Lilla Pärlan fick sig en tvätt med, ska dra ett tag till nu innan jag cyklar hem till Tina. Hon vill inte riktigt bli ren och blänka som förr. Svarta Pärlan är lite dassig nu... Kommer bli en härlig tur på cyklen, över milen tur/retur. Så härligt att cykla i detta vädret, får ha musik i öronen och låtsas att jag spinnar. Liten sover, Ted, Pk och Sanna på G hit och lilla Sanna ska nana här inatt. Barnen har badat hela dagen och gissa om mamma är avundsjuk!

 Jag ska pusta ut lite ikväll hos min Tina med kaffe och tjöt och invänta kvällen som sakta lägger sig.
Man kanske skulle ta och göra som katten, lägga sig i gräset och tänka Hakuna Matata....
 

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God eftermiddag..Hoppas att du får en skön lördag med dina kära.kram kram

2011-07-02 @ 12:46:10
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0