Harry Potter

Vaknade jag som idag! Kände hur det brände lustigt i pannan, känner och det känns konstigt och lite varigt. Snuskigt jag vet! Går och tittar på spegelbilden och håller på att kollapsa av mitt "Harry Potter" märke. Har Voldemort varit här inatt, eller Satan/Belsebus/Lucifer han den onde och märkt mig för det ser fan ut som det. Ser inte klokt ut. Jag undrar vad det kan vara.
Dagen har bestått av en fantastiskt mysig dag hos Nana med alla våra fina pojkar. Rami och Ted cyklade, de små i vagnarna och mammorna promenerade med bestämda steg. Så mysigt hade vi och lunchade ute. Härlig egentid med dig Nana! Underbara Zeke växer så det knakar, även om jag tycker att han är såååå pyttig. Lias körde sin kompis i vagnen idag. Han är så nyfiken på honom och ville bjuda på sin napp (eller Emilias som han norpat). Zeeke knorrade tillbaka och avböjde, han hade ju sin napp. Tack ändå kompis sade han nog! Tack för presenterna och tack för att du finns som ärlig och stöttande vän, always.
Eftermiddagen var hem snabbt och sen vidare för uppdraget som var bokat idag. KÖKSLUCKORNA!
Jag tog våran fantastiska bil (ironisk och inte) och körde upp till Nisse. Vi slipade luckor och åt mackamat, sallad med gott i till mig och en korvajävel till Nissemannen. SÅ FINT ATT DU STÄLLER UPP! Gör vi ju...
Sen fick jag en lektion i att blanda färg och måla. Det är ju sanslöst vilket hallå det är att måla. Inte det enklaste. Nisse har plenty of erfarenhet eftersom han jobbat med färg sedan 17 års ålder, och tiden går Nisse. Pratade vi om ikväll. Tiden tickar och vi med den, eller? Tragglat har vi gjort, som vanligt inga tysta minuter. Skönt att ha en vän som dig! Väl hemma sent som fan har jag storstädat och NU LANDAR JAG. Efter bad och fotosession samt lite avtömning av iphone (än sålänge snart 4000 bilder tagna). Jag måste ju visa bilder från denna härliga dag, och mitt Harry Potter märke. Ja, min dörr är låst. Eller mitt "HP Märke" visas imöra bittia....ha ha ha.
TACK FÖR ALL HJÄLP OCH ETT BRA TEAMWORK IDAG NISSE!
Snart snart har jag mitt vita kök, nu ska jag bara på loppis med och bloppa...Ha ha ha..


   


   


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0