Solsidan

Kan man kalla uteplatsen nu ju! Solen gassade redan på morgonkvisten och gör det ännu. Vad underbart! Både att kunna vara ute samt inne på jobbet en dag som denna.
JAG HÅLLER TUMMARNA FÖR FINT VÄDER IMORGON DÅ JAG ÄR LEDIG! Ledig dag för första gången på snart 2 veckor. Den ska jag ta vara på. Har en liten tanke på vad vi ska göra. Jag vet att imorgon ska HELA bikinin invigas. Imorgon ska jag bada så är det! Hujedamej vad jag ska plaska och skvätta!

Kvällen ska spenderas med Liten, och en drös med kläder. De två större boysen ska tälta samt fiska hela natta lång.  Jag kanske ska våldgästa någon och be om kaffe med ikväll...
Vi får väll se...

Åh, Ted jag lovar dig att vi ska inom en snart framtid gå på rock konsert. Snart min tuffe kille. Du behöver dock växa till dig liiiite mer. Annars hade vi åkt och sett THE BIG 4 ikväll på Ullevi. Missade ju Maiden i fredags. Det hade varit så kul att se de igen, men anar att det är absolut inte sista gången de gästar vårt avlånga land.
 


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Vilken mysig blogg jag hittade in till, man fastnar gärna lite extra hos andra familjebloggar. :-)



Trevlig söndag!

2011-07-03 @ 15:02:17
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: cammie

hi, jag säger kex =)

2011-07-03 @ 20:14:48
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0