Okej

En dag, en tidig morgon på bussen. Gäsp. Åter gäsp. Men utvilad, och vaknade i morse en Luna som glodde på mig. Jag kände mig ganska så bevakad. Dagen på jobbet har gått i en väldans fart! Tycker fortfarande LIKA MYCKET OM MITT JOBB! Jag hoppas för allt i världen att alla är nöjda med mig med. Ha ha ha. Tjoho! Får sedan reda på att pojkarna stannar i Vimmerby en natt till. Vad ska jag göra då? Jag har hunnit med så mycket städ här hemma. Såklart så gör man det då man är helt ensam, en jag tänker som så att då slipper jag det imorgon då jag kommer hem efter jobbet. Kan jag gosa kidsen massa. Jag har satt fyr i pannan och inväntar hot wasser. Ha ha. Jag ska bena lite på ett pass och tralla runder. Pilla på blommorna och kanske rent av plantera lite. Har fått ännu er perenna växter. Vi får se hur kvällen utspelar sig. Vet iallafall att jag ska hem till Pappa senare på Middag tjoho. Jag har en liten idé om en tripp Pappsen, du ska få höra senare!!

Jag blev så lycklig i morse över min vinst hos Frippan! Ett par vackra örhängen!



TACK SÖTASTE!




Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack :D de gick jättebra :D

2011-07-15 @ 19:14:12
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Ida

så klart att alla är nöjda med rara Johanna ;) Jag är iaf :P

2011-07-15 @ 19:33:01
URL: http://idamalmstrom.blogspot.com
Postat av: Becky

Haha, jo det vet jag :D Men jag har så svårt för att äta regelbundet :/ Brukar bli typ att jag äter två gånger om dagen :( Känner att jag behöver ha lite hjälpmedel om man säger så :) Men nu försöker jag komma ut och röra på mig lite mer, äta oftare & mindre portioner. Så jag hoppas att det blir lite resultat iaf :)

2011-07-15 @ 20:46:11
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon söta..Hoppas att du får en skön lördag med din fina familj..kram kram

2011-07-16 @ 11:26:13
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0