Mjukt

Nu har jag landat i sängen, med vackra Alvine påslakan. Blommigt! Efter en helkväll ute hos Erica min, Dea och Milia. Vi har fikat, spontangrillat och barnen har busat massor!!!! Sen fick damerna (tokiga som vi är) rycket att förena nytta med nöje. Ted på cykel, Lias i vagnen och Milia på cykelsadel. Motion och kantarelljakt. Oj vad svamp vi hittat! Ted tyckte det var riktigt kul och hittade massor! Han är så duktig på Bullen nu. Jag fick minsann motion, lite spring med. Ha ha! Miljoner mygg senare och älgar i skogen var vi hemma och hoppsan klockan var way past bedtime. Hem och duscha barn som var skitiga från topp till tå, nerbäddade och nöjda. Visat Patrik allt fint jag köpt till pojkarna idag. Kommer bli så fina! Nu har jag som sagt landat, bokstavligen i das bed. Over and out for today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0