Enjoy

summer! Tjoho! Regnet öööser ner. Jag fick skjuts in till stan idag. Pojkarna åkte vidare mot Vimmerby på en liten minisemester. Jag jobbar under tiden de är borta. Innan jobbet så hann jag med att fylla på JOJO kort, sola och gå en sväng på fantastiska HM. Idag fick ett vitt spetslinne följa med hem. Linnen använder man lika mycket som underkläder ju. Visst? Sen är de vita med spets så gudomligtt farligt söta. Lite sockersött men ändå lite rått och rock är grejen. Lite blommigt och spetsigt men ändå jeans och färger. Svart vitt, balans och ibland skapa obalans. Ha ha.
Dravvvell dravvvelll. Så vad fan gör det att regnet öser ner? Känns som höst idag men sommaren kommer åter, inom kort...
Väl hemma nu, efter en fantastiskt rolig kväll på jobbet. Många glada skratt, och yatzy spel så det rök ur öronen. SÅ KUL VI HAR! Vilket gäng! Som sagt väl hemma, landat i sängen precis med katten Luna som spinner av ren och skär lycka över att matte är hemma. Båda katterna satt och väntade då jag kom gåendes. En varm dusch och lite surf innan jag knoppar...Ovanligt tyst här hemma, inga pojkar hemma. Hör bara spinnet från "Nattfasan"...

MAMMA SAKNAR ER MINA SMÅ TOKUNGAR!!!
 

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Men Johanna kan leva jäkeln ett par dagar=) Ska ha 25års/kräftskiva den 20e aug. HOPPAS DU kommer!!!!

2011-07-14 @ 22:56:00
URL: http://www.missfreak.devote.se
Postat av: Frippan - Pyssel&Sånt

Nu har jag dragit vinnaren i min tävling. Och det är du som har vunnit :)

Vill du maila mig din adress så ska jag skicka hem örhängena till dig på posten.

2011-07-14 @ 23:37:13
URL: http://frippan.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej hej!! :)

Det är bara bra här! Har ju semester nu!

Det är så skönt att få så mycket tid med barnen!

Kanske även tid till bloggen ;)

Hur är det med dig? Ensam hemma förstår jag...

Jobbar du hela sommaren eller ska du ha nåt ledigt?

Kram!

2011-07-15 @ 01:02:06
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Frippan - Pyssel&Sånt

jag har skrivit min mailadress i epostrutan som du kan se när du loggat in i din blogg. Hittar du den?

2011-07-15 @ 16:28:16
URL: http://frippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0