Today

Sitter i mitt lilla "studierum" nu. Morgonen gick fantastiskt bra hemma! Ted är på dagis, ett bra samarbete mellan mamma och pappa. Jag fick skjuts (ja fy vilket väder) till min studielya aka Svärföräldrarnas Residens.

Jag har strax gått igenom KAP 2 i PSA, lästes en gång i lördags, och sen läser jag det alltid ännu en gång. För att sen skriva och antecka en gång till vid läsning. Mycket skrivande! Jag muntrar upp skrivandet med roliga färger och mönster,ni ska få se en dag...


Nu har jag strax kaffepaus, suttit sedan 8:30 och det suger i kaffe tarmen.....Mailen kollad, fronter kollad...
Återkommer med fler smarriga detaljer om min dag vid ett senare tillfälle....


Kommentarer
Postat av: Babydjungeln

skönt med lite morgonm kaffe :)



Svar: Jag är just nu vid att upprätte en shop med hemgjorde grejor mm, så du kan titta nu (har just uppdaterat) om där är särskilde önskar hör gärne av dig



glada hälsningar

Jeanette

www.babydjungeln.se

2011-01-17 @ 10:25:24
URL: http://www.babydjungeln.se
Postat av: Fröken M

Utan kaffe funkar inte min kropp, men även här finns det "måsten" som måste tas tag i så fort Viggo ger mig ett litet tillfälle... Ha en toppen dag raring ! Kramar

2011-01-17 @ 10:26:45
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0