Ps. Perspektiv

Första psykologilektionen idag. Detta ska bli mycket intressant, jag ser fram emot att höra Ewa berätta om olika psyklogiska perspektiv. Jag har faktiskt inte kommit fram till vilket som tilltalar mig mest, men ser för och nackdelar med några av dom. Det undermedvetna och forskare som letar efter förändringar i hjärnan vid olika psykologiska sjukdomstillstånd. Jag tror att jag som vanligt är en allätare, men jag ska hitta iallafall två som jag intresserar mig för. Jag tror både på läkekonst samt det vi inte ser med ögat.

Igårkväll mixade jag ihopa ett nytt pass, ska bara skriva ner en planering för passet. Backar och dalar ska printas ner och tiden ska noga skrivas upp, noga nu när man mixar. Låtarna är nerkortade, men kul som attans är det. Imorgon tänkte jag ha ett pass där ljudet inte osynkar. Hade lagt ljudnivån olika på olika låtar, därav jag trodde att jag sprängt högtalarna. Men imorgon ska musiken synka riktigt bra är det tänkt!

Tedden är på väg till förskolan och Liten nanar gott än i sin säng, vår lille sjusovare där...

  
Längtar efter....solbränna och jordgubbar. Funderar över hur Ted kan växa och bli stor pojke så fort!

Kommentarer
Postat av: fine

åh va roligt med psykologilektion! :) Ett av de allra mest intressanta ämnen där finns!

2011-01-19 @ 13:42:04
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Babydjungeln

om din fundering på varfor han är blivat så stor så snabbt, så vill jag gärna vite det, isär om där är ett bot medel ;) Jösses det går snabbt!

2011-01-19 @ 21:38:30
URL: http://www.babydjungeln.se
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Tror jag är på samma spår som du - både läkekonst och det undermedvetna påverkar och man kan utnyttja både och till att förändras. Tror jag iaf =P



Längtar också till sommaren. Ännu blåser snöstrormen utanför fönstret dock ...



Har du några roliga planer inför helgen?

2011-01-20 @ 07:23:01
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0