One

En dag med endast ett närvaroprov, annars ingen skola. Jo diskuterat lite har jag allt, svårt för att släpap det helt.  Vilket har gjort mig lite rastlös. Var i Osby idag och hämtade nycklarna till Simhallen och Spinningcyklarna. Woho! Vi har haft massa besök idag, och nu råder det snart lugn här hemma. Mysigt att träffa min Erica, för det var längesedan. Skönt att hennes rygg var bättre. Underbart att få mysa med våran lilla Milia!
- Hanna hanna, läsa läsa....
 Min Tinis var här med, samt O and the kids. Kaffe och fika, nu görs det varma lyx mackor till kvällsmat. Vi ska ha stekt bacon på och purjolök bland annat. MUMMA! Sen har vi rökt makrill i kylen med, åh så gott. Vattnas i munnen. Vi spelar One, och ungarna leker med lådor, kastruller och andra diverse köksredskap. Tänk så kul det kan vara?! Både för en snart 10 månaders gosse och en 5 ½ åring.
Nästan så jag ska sätta mig och banka med allt som finnes!

 

 

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vilken toppendag ni verkar ha haft! =) Och de där varma mackorna låter verkligen uuuuurgoda!!

2011-01-21 @ 23:47:03
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0