Hus

Ännu en onsdag har snart passerat. Det roligaste idag var att få se Pappa och Katjas hus, äntligen fick vi se det!
SÅ FINT! Jag blev kär! Högt i tag, gamla stora dörrar, veranda med gamla stora höga dubbeldörrar, krypgångar, garberober till tusen, gångbara garderober med väg upp till vinden. Två kakelugnar, en i Master Bedroom med. MYSIGT!!! Så himla fint! Detta är ni värda, så glad för eran skull. Här kommer ni trivas som pappa skulle sagt:
- Fisken i vattnet!
Massa plugg idag med, MASLOWS behovstrappa, kultur, medicin, celler, cellorganeller, ribosomer...you name it! Även hittat på lite bus, om man undrar får man ju fråga, ellerhur?
Väl hemma nanade Liten som behövde ta igen från igårkväll då han skrek i över en timme och snyftade länge sedan. Imorgon ska jag upp i ottan och ta bussen. Spinningpasset, det nya MIX passet är klart, genomkollat ute! GUTT! Just nu sitter jag och lyssnar på "Twisted sister" som kommer hoppa in i MIXPASS nr 4 som redan är spånat på!! Nu ska jag dunka mig ner i soffan....Om jag kan....ha ha ha....

 
Tycker om alla olika omöjliga mössor...tror jag ska hitta mig en mössa imorgon!

Kommentarer
Postat av: Tina

Stumpan, här har du min NYA blogg =)

www.livinglovinlaughing.blogg.se

Men det är lite som krånglar, orkar inte försöka fixa det ikväll.. Så den är inte färdig.



Ses imorrn hjärtat!

Puss puss <3

2011-01-26 @ 22:00:06
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/
Postat av: ida larsson

jag undrar ju såklart! ;)

Vad bra att du kan ha ett pluggställe att åka till o får sitta ostörd där o arbeta med skolan.

Flitig som få med alla pass du sätter ihop! Märks att du brinner för det!! :)

Kram

2011-01-27 @ 10:26:21
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0