Hoo-raa

Vad kroppen fick jobba igår! Nu bor äntligen Pappa och Katja i sitt fina hus! Flyttteamet slet hela dagen lång och klara blev vi! Upp och ner i trappor och dammsugaren blev rejält rastad! Hem och snabbt slänga sig i duschen, på väg till kräftskiva! Henka och Fröken Nyh samt söta flickorna Sanna och Clara var vi bjudna till. Deras nya stora hus var så mysig, och jag var så stum över alla stora rum och vrår som man kunde krypa in i. Så stort och luftigt. Fick träffa deras nya familjemedlem "Tigger" med. Han busade så hårt med mig så han tappade en bebistand. Kan ju inte låta bli dessa ludna djuren som är så vackra!!
Eftersom det alltid är samma sak då man ska sätta sig ner och äta med småbarn, barnen ska ju inte samarbeta alls. Ha ha ha, men mat fick vi i oss och en del kräftor! Lias roade sig sen med att dammsuga golvet från rån. Mna hörde hur han musade under bordet på allt gott han hittade. Han äter som sagt det mesta nu. Allt utom det som inte rekommenderas och stark mat såklart. Vi mammor skålade i Pommac och de vuxna karlarna i öl, gotegrisar!
Ted köpte med rosor, choklad och en målarbok till sin Sanna. Mycket viktigt tyckte Ted. Lias och Clara pratade massa med varandra. Lekte så fint i soffan tillsammans.
Vi avslutade en sen kväll med en varsin sängfösare...Sen blev jag mörkrädd. Tyckte jag hörde saker. Fotsteg, katten blev rädd och rev med klorna, tyckte jag hörde att pannan öppnades ( har ett speciellt ljud). Ja då fick jag för mig att någon stoppat katten i pannan. Sen var jag säker på att jag hörde vår dator startas. Låter även det speciellt. Tillslut fick jag lite småpanik och fick väcka mannen. Han fick följa med ner och titta efter tjuvar, mördare eller spöken. Tramsiga Jag. Såklart ingen här och katten sov gott...

Sköna söndag idag och kalas inbokat...

 
 
   



  

Kommentarer
Postat av: Tina

Låter jättemysigt! =)

2011-01-30 @ 22:18:21
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/
Postat av: fine

vilken gentelman Ted är som köpte så fina saker till Sanna. Gulle. Underbar lördag vännen. Tänker på dig en massa.

2011-02-01 @ 00:03:29
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0