Flytta in till Storebror

Sista lediga dagen för oss, och för många andra första arbetsdagen idag. Vi tar vara på den, varje minut!
Barnen sov hela natten i samma rum! Lias flyttade igår in på prov till sin bror, och barnkammaren intill vårt sovrum. Vi vill inte ha dom på nedanvåningen någon av dom....
Båda barnen somnade 19:00, men sen skrek Lias och levde rövare i en timme och skulle inte vara tyst. Ted sov ändå gott och sen sov båda barnen till 8:30, eller det var då Ted kom in till oss och sade godmorgon!
Underbart! Så idag förutom inlagda gurkor på press så har vi flyttat in Lias i barnkammaren på riktigt!
Det har städats och snart helt klara, men Lilleman behövde sova sin lur nu så vi tar resten då han vaknat. Hela golvet är fullt med gosedjur och dom ska ner och bort nu. Ted gick med på att välja 5 stycken att ha framme och hos sig i sängen. Han är precis som sin mor och har svårt för att välja bort någon. Men det gick bra!
Dom två stora pojkarna är nere och pantar en himlans massa burkar och införskaffar kaffe och sköljmedel. Sen ska gurkorna i lag och steken ska in i ugnen. Idag blir det porterstek och till allt söndagsgott som ska vara till.
Vi tar som sagt vara på tiden...

  



- DU ÄR DET BÄSTA JAG VET STOREBROR!!!
- Du är det Bästa jag vet Lillebror!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vill så gärna flytta in min lille till sin treåriga storebror..vet inte om jag vågar...

2011-01-10 @ 17:51:30
URL: http://horfiwiel.blogg.se/
Postat av: fine

åh, va mysigt att de nu bor ihop :)

2011-01-10 @ 20:27:39
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vad härligt att han kunnat flytta in till storebror! =) Och älskar sista bilden - riktigt lyckad! =D

2011-01-10 @ 21:41:48
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0