Som en bro

Älskade Stina.

Har precis varit i Kyrkan och sagt farväl till Stina. En begravning som var mycket vacker, många tårar och mycket kärlek. När Sam och Kantor sjöng "Som en bro över mörka vatten", då brast jag. Det var så vackert. Så vackert. Stina fick en röd ros, klappade på kistan, jag tänkte på hur underbar hon var. Hon omtänksam och godhjärtad hon var. Hur hon kunde ge ett leende så man smälte och hur ledsen man än var så blev man glad.
Tack underbara Stina för allt jag fick av dig, alla underbara stunder tillsammans på ditt rum och alla fina minnen jag har av dig. Jag ska fortsätta i din goda anda som din son sade. Fortsätta och sätta guldkant på tillvaron och vara rädd om det man har. Att älska och vårda, som Prästen Calle sade:
Himlen har bara favoriter.

 



Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh.. Lilla Stina.. :(

Jag saknar henne!

2011-02-11 @ 14:00:13
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0