My thing

Hur gör man nu med denna mamma? Intressant..mycket intressant. Jag inspekterar lite...
Ted får visa, jag förstår inte vissa saker bara. Han gömde sig sedan under täcket...hoppade fram och sade:
- Tittut!
Precis som om jag inte visste att han var där under, tyckte han var så tokig så jag skrattade!

 

 

Måndagen det, vilken buskväll. Idag är det ju onsdag, igen. Haft lektion idag i Psykologi, intressant som vanligt och vi hade nog kunnat diskutera utvecklingsteorier hela dagen. Men allt har en tid idag. Vidare på Intervju av fack och skyddsombud på NIBE. Kände mig som en journalist, någon som trodde att jag var journalist. Såg väll ganska så proffsig ut med mitt block och mitt passerkort.
Kvällen bjöd på gipsskivor i badrum, jättefebrig Ted och besök av Vackraste.
En superpigg Lias som smaskat på nudlar med Bror sin!
Idag fyller lilla Dosan 2 år med. Kan inte fatta vart tiden tar vägen! Hoppas att godiset smakade bra Gullet!


Kommentarer
Postat av: Tina

Så kul att vara hemma hos er hjärtat mitt! =)

PUSS! <3

2011-02-03 @ 15:40:25
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

De är bara för söta dina pojkar! =) Hoppas Ted kryar på sig, låter inte kul med feber =/

2011-02-03 @ 22:50:12
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0