My small ones

 

 

 

and me. Mys, massa massa mängder med mys! Efter kvällsbad så blev det vanliga smörja kroppen som vi startat med nu. Lias känner på lotion och skrattar! Han älskar när man smörjer in ryggen! Vem gör inte det? Tand nr 8 är nu framme! Wow vad han kan biiiiiitas! Saga om Bamse, men att bygga en borg i sängen var ju mycket roligare. Eller leka tittut, roligast med Storebror. Stackars Ted som råkat på ännu ett envist virus.
Vet ni vad som piggade upp honom? Jo, TINA kom. Med julklappar som tomten råkat glömma bort. Hon är för gó. Ted sken upp och sen pysslade dom med att designa en tröja, han fick även en Målarbok. Han älskar ju att måla måla måla nu! Underbara vän! Du lyser upp mina småkillars dag, du skulle bara veta!
För att inte tala om MINA DAGAR my Love!

Att se två små bröder kela, gosa och ta hand om varandra är helt fantastiskt. Jag får tårar i ögonen var gång Ted kramar om Lias, hjälper honom eller tittar och ler mot honom. Han brukar säga:
- Du din lille buse!!!
Idag då jag kallade Lias "för dum" så blev Ted arg! Riktigt sur.
(han roade sig på sitt egna vis vid matbordet och det såg så dumt ut)
- Så vill jag inte att du säger till min lillebror. Han är inte alls DUM! 
Då Lias kryper runder och "kallar" på sin coola storebror, hittar honom, skiner upp, lyfter upp kroppen mot sin bror, får komma upp i hans famn och lägger sitt huvud mot hans axel. DET är magi!
Det finns inget som får mitt hjärta att klappa så hårt som deras villkorslösa kärlek till varandra!



Trots förkylning, ja ett virus...ha ha. Så leker Bröderna "Restaurang", Lias provsmakar svampen till soppan...


Kommentarer
Postat av: Patrik

Våra små gossar e underbara, vilka killar!Längtar tills dom får doppa sig karet =) Fian bilder som vanligt hjärtat, sov sött, pussa!

2011-02-01 @ 22:15:20
Postat av: Erica

sötnosarna!

2011-02-01 @ 22:42:03
URL: http://horfiwiel.blogg.se/
Postat av: Christian

vilka underbara o söta barn ni har :) undra vart det kommer ifrån.. sotarn kanske? :P lev väl vännen :)

2011-02-01 @ 23:43:53
Postat av: fine

helt fantastiska känslor du beskriver, jag kan bara hoppas att jag får uppleva dem någon dag. Blir nästan tårögd av att läsa det du skriver. Villkorslös kärlek....! <3

2011-02-02 @ 08:43:15
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Tina

Du skulle bara veta hur mycket DU lyser upp mina dagar, bara genom din närvaro! Älskar dej så otroligt mycket min fina fina vän!! <3

2011-02-02 @ 12:53:38
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/
Postat av: Tina

Och älskar dina fina små gossar också givetvis!!! =)

2011-02-02 @ 12:54:15
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/
Postat av: teddy

Sötis grabbarna. Vad härligt att de lekar så fint ihop. Hur tar den lille det med tänderna?

2011-02-03 @ 11:08:06
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0