Glitter och glam

Vilken fantastisk lördag, och än är det mycket kvar av dagen!
JAG har fixat med en goodiebag till min man idag, lite alla hjärtans dag överraskningar. Han ska få det redan ikväll för jag kan ju som vanligt inte hålla mig. Jag skulle kunna gå bärsärkargång till honom, jag kan handla hur mycket som helst till denna underbara kille. Det finns inget som hejdar mig då jag väl är det på det humöret. Hittade massvis som var klockrent till honom idag, snart fyller Han 30 och vi har alla en pretty good gift for him. Har även köpt en present var till våra små pojkar!
Jag har varit på Telenor hos min T idag med, nu är min iPhone lite tillpiffad igen. Ha ha ha, ja jag är fast. Inte bara jag utan hela familjen!! Ted tycker det är något av det coolaste han sett!
- WOW, mamma kan kolla på film i sin telefon!
Just nu spelar han in ljud tillsammans med mina bakterier på telefonen. Han har lekt med buskusinerna idag, jag har fått träffa vackra Katarina med, inte helt fel! Nu har Liten precis somnat, vi andra här hemma i familjen..
Jag, Maken, Ted och våran Tina ska ha glitterfest. Det är ju melodifestivalen! Just för att man alltid klagar, men se det ska man göra lik förbaskat. Sen ska vi se en film och ladda inför en ny vecka. Vi är nu alla mycket piggare, men denna helgen blir hemma eftersom hälsan går före allt. Vilken dag, och vilken kväll det kommer bli. Längtar efter att få ge min make sin GOODIEBAG!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara er, hela familjen Kullberg! Så mysigt med lördags hemmakväll med er, det var ju så längesen vi gjorde det, och tänk det gjorde vi alltid "förr" =)

2011-02-12 @ 19:47:57
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/
Postat av: Snoddas

DU är såååå underbaaaaaaaaaaarrrrrr!!!!Pussa!!!

2011-02-12 @ 20:05:37
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Låter verkligen som en toppenbra lördag! Hoppas din man blev glad över goodiebagen =) Själv skulle jag också kunna köpa hur mycket som helst, både till honom och mina syskon om jag bara hade pengar till det =P Underbart att få ge bort fina presenter!

2011-02-14 @ 05:56:48
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0