Första februari

jag älskar februari månad, jag vet inte varför men den är fylld med kärlek på något vis. Vintermånaden som snart övergår till vår.
En dag som även igår gick fort, precis som måndagar brukar göra. Jag ska säga att jag var så trött igår. Spinningklass i Osby i vanlig ordning, kaffebesök på kvällskvisten då jag kom hem av Fina Tina. Maken hade bakat en kaka för att fira att jag ska på ännu en intervju. HOPP HOPP så glad jag är för det, håller mina tummar och stortår för detta. En natt med orolig sömn för alla utom lille Lias...
Tidig morgon och såg att vi inte skulle ha föreläsning förrän klockan 10. Så jag har hunnit med KAP 5 i Lb om Våra sinnen. Intressant! Ännu en Kap genomläst och begrunnat med frågor efter kapitlet. Nu ska jagstrax styra kosan mot en föreläsning. Denna första februari...
som förra året bestod av en höggravid kvinna. Tänk att nu är han här hos oss och har hunnit bli hela 10 månader! WOW!


Kommentarer
Postat av: fine

ja tänk.... nu är han snart ett år. Kan inte fatta att det gått så fort! :-D



Det är så underbart att läsa hur roligt du tycker det är med skolan! Själv sitter man här med anatomin, fysiologin osv. Riktigt kul med en repetition. På lördag drar det igång på allvar med 11h skoldagar - 9 dagar i sträck!

2011-02-01 @ 14:21:00
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Fröken M

tiden bara springer iväg !! Tänk va man gick och väntade februari förra året, och nu är de redan "stora" killarna :)

Ha en toppen dag ! kramar

2011-02-01 @ 14:30:23
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0