En annorlunda kväll

En heldag med allt vad det kan innebära. Jag har varit min första kväll på Psyk avd 12 ikväll och det var en upplevelse det med. Herregud så intressant jag tycker att detta är! Dagen går i ett och ibland två ;) Så glad över att jag hittat något jag vill utveckla, något jag känner att jag "kan", men samtidigt kan lära mycket mycket mer om. Utveckling och nya erfarenheter är ju great!
LIAS VÅR LITEN BLIR JU 11 MÅNADER IDAG! Idag har mina pojkar varit i badhuset och firat sportlov och Liten Lias. Badandet hade gått superbra för mina små fiskar! Älskade unge, redan 11 månader!! 11 MÅNADER sedan jag satt här på kvällen och snusade nyfödd Liten. Då jag var uppe på natten och åt russin och drack vatten. Kunde inte sluta stirra på vår Lille Gosse. Kommer aldrig glömma dessa dofter, så underbart!

 



Underbara minnen, and more to come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0