Edelweiss

You are happy to meet me...Bloom and grow forever.

  

Nu är det fredagsmys, äntligen fredag! Vi har varit och handlat hela familjen och den som tycker det är roligast måste vara Lias. Han får sitta högt uppe och titta på alla spännande människor som springer och plockar saker. WOW! Fruktavdelningen var såå spännande. Han glodde så jag trodde ögonen skulle ploppa ut, ja han har såklart varit i en affär innan, men en liten gosse i hans ålder utvecklas med stormsteg nu och upptäcker nya saker ideligen. Vi har precis nattat vår lillebror här hemma. Idag pigg och glad, så är det när man sover två gånger. Han har fått smaka ostbågar av Storebror och till stor förtjusning. Teds kommentar:

- Jag måste köpa något som både jag och lillebror kan äta....

(Han går mot snacksen)....

- Kom här lillebror ska du få se!!!

Han är ljuvlig, DOM är ljuvliga! Nu hör jag att en liten stänkare blandas! Så lättrörd jag har varit denna dagen, hu. Men visst är det fantastiskt att få gråta ibland!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0