What goes around

comes around.

En härlig sovmorgon trots Liten som somnade tidigt igår. Vi var ute på en promenad, och gick hem till Pappa och Katja som har fått hem en underbart söt liten grå kattunge. Jag hoppas på en liten Movitz. Tycker det hade passat honom. Väl hemma igen var det dags för mig att bli inkörd (det lät fel jag vet) till ett kvällspass. Haft en mycket bra eftermiddag på jobbet med fina Anna, Marianne och André. Vilket jobb alla gör, helt fantastiska, och jag kan inte beröma er nog ska ni veta.
Jag måste ju berätta om ett par fina jeans jag hittat på
Gina Tricot. Roligt nog så heter de
"Johanna Denim trousers"
Kanske ett måste (även de) i min garerob..Ha ha.Tycker de är granna som tusan!






Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh de där ser ju megasnygga ut!



//anna

driver webshoppen Avanna

snygga linne tshirts magtröjor tygkassar smycken konst.

just nu fraktfritt med kod Augusti

www.avanna.se

2011-08-23 @ 20:21:25
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0