Tipp

Åh, vilken stressig morgon det blev. Men det gick, vi kom i tid till skolan. "Gympapåse" med och allt annat som ska med. Lias var ganska så godmodig idag när vi kom till dagis. Han såg sin lille kompis N. Han släppte minsann och var på väg in i lekrummet. Jag sade Hejdå och skulle gå. Då kom han och skulle ladda med lite fler kramar. Jag behövde med ladda lite. Han är så go på morgonen med sitt kelande och gosande. Jagkan snusa på honom sålänge jag bara får. Får snusa på Ted med ibland och då gäller det att ta vara på det. Stor kille nu som ser mer och mer och funderar mer och mer. Precis som mor sin. Sen fick G ta Lias och han blev ledsen ja, men jag hörde att det inte varade länge. Man måste ju få visa att man blir ledsen över att skiljas från mamma sin. G sade att det går mycket bra för honom! Känns så skönt! Dagarna går verkligen fort och jag hinner (som igår) sitta ner i lugn och ro. Idag har jag massvis på schemat. Får se om jag hinner med allt men startar dagen med lite Social Omsorg och en kopp kaffe. Det ni!
 Ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0