Kör pansarvagn

Efter jobb blev jag hämtad, lyxlirare där. Barnen sov i bilen och ett snabbstopp i affären. Införskaffade maten till morgondagens grillfest med jobbet. Ted packade väskan och vi körde hem till Pappa min och Katja. Lias fick springa av sig, älskar att vara ute precis som bror sin. Kaffe i gräset bjöds det på sedan körde vi till vårt hak. Ted stannade hos Morfar och Katja, fisketur och övernattning för Ted. Väl nere vid "vår" speciella strand så blev Lias som en annan unge efter vad Patrik berättat en lite sur dag för Liten. Vi avnjöt en god picknick och solen gassade trots att klockan var fem. Vi busade och Lias grävde och grävde. Lekte och lekte, skvätte grus på oss och badade. Sedan kom Pirater med båt. Det var Ted med Morfar & Katja som kom med båten. Ingen fisk än, men Ted var så lycklig över att få komma ut med båten. Han ville komma inom och hälsa på Lillebror! Det är verkligen hans ALLT, Lillebror. Lias blev så lycklig då han såg Ted komma med båten och vinkade för fullt med sin lilla hand. När det sedan var dags för Piraterna att ldra upp ankaret så tjoade Lias efter Ted och vinkade. Vi var kvar vid sjön till halv åtta och solen gassade än då vi drog oss hemåt. Väl hemma fick Lias en dusch sen somnade han så gott. Jag har gjort lite vardagliga sysslor, och lite småplock. Så kul att gå och pula i huset med små saker. Trollhassel på plats Pappa och Katja! Blev fint!
Packat lite inför morgondagen, och Patrik har hållt på med grillspett nu hur länge som helst. Jag vet inte men jag tycker det är så kul att gå och flytta på saker och dona. Man kan kalla det att jag "skyltar om"...

Älskade Morfar vår! Älskade familj och vänner. Alla ni som finns där. Guld värda! Mer än ni kan ana.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. Kram.

2011-08-04 @ 22:48:16
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0