Good day ;) Haft en fin fin dag. Pojkarna ...

img_9458 (MMS)

Good day ;) Haft en fin fin dag. Pojkarna kom hem vid 2 inatt från kräftfisket. Jag och Lillebror Liten sov gott då. Så idag var det vila på fm. Ted fick leka med Rami, jag och Liten en shoppingtur på stan. Ted var på loppis och fyndade, mamma och Lias fyndade i stans affärer och Pappa hänga tvätt hemma. Ha ha. Sen körde vi in till Systra min & Andre. Lite fika, firade Sis och resprat....:) thaimat hemma hos Svärföräldrarna och kusinerna. Ted fick med sova över! Lias somnade gott i sin nya pyjamas på hemfärden. Mamma och Pappa intar. Soffläge nu ;) Cheers!!!


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) dags för dagens blogg hos mig, så kika in och anmäl din fina blogg! Tävlingen avslutas på måndag kväll och vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-mandag.html#comment

2011-08-28 @ 15:01:54
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0