Splash

Vi rockade nog alla på provet idag! Kändes riktigt bra, fast jag inte hunnit snusa mycket i papprena vill jag lova. Jag antar att uppmärksamhet på lektioner ger mycket och mitt intresse av att vilja lära sig. Har även fått ett glädjande besked att slutbetyget i Psykologi kommer bli ett Välförtjänt MVG! Fick så fina vitsord av min lärare Lotta. Hon skrev att jag skulle fortsätta vara den Johanna jag är bland annat. Hade jag tänk med, växer mer och mer för var dag som går. Skolan har gett mig insikt i mycket vill jag lova. Ger mig kraft och erfarenhet, även om skolan tar kraft med. Bästa jag gjort på länge för mig själv. Väl hemma med hög musik i bilen och nya solbrillor på ser jag att tätskitet i badrummet nu är påbörjat. Hopp och skutt, sakta men säkert ska man snart få bada. Fan vad jag ska plaska. Fika hemma och sol! Varmt och skönt! Har gjort ännu mer skola och suttit med lite inför Prov nästa vecka. DET kommer bli stort och lite tufft, men skam den som ger sig. För det gör inte jag. Mitt pass är inställt idag, kan det vara så att alla mina spinnare vill ut och spinna istället mån tro? Så typiskt så fort solen tittar fram. Men jag klandrar inte er!! Jag tar en paus i mitt pluggande och ska rensa bland kläder då lite nytt under införkaffats och inte kan man väll lägga ner nytt bland en röra? Fyndade verkligen ett halsband igår. Ett hjärta med vingar på Lindex. Vingar är vackert och känns så fritt utan tvång. Lias sover, zzzz. Grinden har Pk satt upp idag då han verkligen är överallt på några sekunder. Ted är ute och hjälper Pk med veden, bär tunga vedbitar allt för att impa på far sin såklart. Envis som sin mor, på både gott och ont...Nu ska jag fortsätta med mitt lilla projekt.

 

Ett glatt gäng i solen igår då vi stekade och åt thailunch!



Therese, Natthis och Jenny!

   

Påsken kom, och påsken gick...




Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Tack, det är bara fint här! :) Själv? Haft en bra påsk? Fin "kärring" iaf! :)

2011-04-28 @ 21:26:36
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0