Solstrålar

Inför prov, men massa med fina barnen idag med! Lämnade en cool kille på förskolan idag. Han gick med sin skinnjacka och händerna i fickorna, keps på. Såg så stor ut, så cool kille! Väl hemma var det solen som hägrade och läsa på inför kommande prov på torsdag, kunde inte låta bli så jag körde ut till Erica och Milia. Lugnt och stilla, en god vän att ha nära. För vad är väll finare än en sann vän? En fantastisk förmiddag, och min lilla Milia fick mig att skratta den goa trollungen. Väl hemma, Ted hemma. Älskade store kille nu, pratar en del om skolan. Han ser nog fram emot det. Hoppas det, ska peppa honom vad jag kan! I will do my best for him. En eftermiddag ute hos Nana och Rami. Ännu en Pingla, med vackra magen. Snart snart är Zeke här! Längtar som en tok, Nana strålar med sin vackra mage. Idag i en blommig tunika, underbart vacker. Massa kaffe och prat, fina fina du. Ted och Rami lekte för fullt, och Lias njöt i det gröna!! Var meningen att jag och barnen skulle köra hem sen. Men jag fick mig ett TOKIGT ryck. Ibland får man vara lite tokig, ellerhur? Vi körde in till Farmor och Farfar mina och där bjöds det på kvällsfika. Fika på mackor, och även om det "bara är" mackor så smakar det så mycket bättre hos Farmor och Farfar. Sen fick barnen duscha och DET VAR POPULÄRT. Varmt och rent, skönt och plaska kunde dom. Dom njöt båda två. Busade och Ted hjälpte sin lillebror så fint med tvätt. Underbart att se, mitt hjärta det slog volter när jag såg hur otroligt rädd han är om sin lille skatt. Vi körde sen hemåt och en kvällsrunda blev det. Kände för att köra bara, båda barnen somnade och om inte soppan sinat så hade jag nog kört mer...Kört och kört. Känna hur hjulen rullar och man inte vet riktigt vart man kör, men det känns ändå på något vis så tryggt ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0