Satan

JA!!! Efter möda och många timmar. Men helt klart värt det, MVG på PS Insu. Måtte jag nu få ett MVG i betyg med ;) Underbart det känns med så fin feedback jag fick av Lotta! Du ska veta att det gjorde min dag. Jag ska även säga att eftermiddagen med Liten var så mysig med. Vi gick ner till sjön och satte oss på min tänkarbänk. Där satt vi och tittade på sjön, Lias åt majskrokar för fullt. Jag drömde mig bort en stund.
Sen gick vi hem till Pappa och Katja och inväntade dom. Lias lekte för fullt bland stenarna under tiden...Då menar jag för fullt. Pappa och Katja bjöd på råd,tankar, öl och mat. Kaffe med såklart, men varm skummad mjölk! Liten skiten sover nu, och Boysen kollar på film. Jag ska ut och rasta mina ben igen lite. Rastlös i kroppen..
Vad gör man inte? Region Skåne kläder äger ju! Kände mig som en patient i dom, men ack så sköna. Sen tycker jag att narkoskläderna med är sjukt snygga. Jag säger som en vis person:
- Man får ju skojja och ha det lite nöjsamt då och då..
Lena Nyman gjorde ju en fantastiskt roll som Ronjas mamma...

 

Kommentarer
Postat av: katarina

Grattis till MVG, bra jobbat!

2011-04-21 @ 09:07:50
Postat av: Ola

Du gör ett grymt jobb

2011-04-25 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0