Prov

bara ordet får mig att ryyyysssa...brr.. Prov...brrr...prov brrrr...
Ändå är jag relativt lugn och samlad. Jag tror att det kan vara själva atmosfären och tanke på prov som gör att noradrenalin och adrenalin utsöndras i massvis. Nej, lugna puckar J.
Vilken trevlig Babyshower det blev igår för Nana! Vi hade bokat bord på restaurang och avnjöt god mat, precis som Nana önskat. Hon fick presenter, lite kläder till Zeke och ett presentkort till sig själv. Något för den gravida kvinna såklart!! Hon strålar och det är underbart! Underbar kväll!
Jag slutade med boken i näsan innan jag somnade...brantrianglen och LABC, stickproppar och säkringar. Ha ha ha. Ändå har jag inte drömt om detta inatt, inatt krattade (ja krattade!) jag löv och fram kom en rälig orm. Fy farao. Den tittade precis som en människa på mig. Ryser igen, tur att det bara var en dröm. Nu, ut i bilen och iväg och skriva det förbaskade provet. Sen ska jag spendera kvällen på efterlängtade Psyk. Släppte in lilla Luna som varit ute hela natten och röjjt. Hon skrek som en stuckengris och tryckte nosen in. IN IN IN !!
 Tjolong.
This picture makes me laugh!




Why so serious? Let´s put a smile on that face!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0