Morning, lovely morning

Jag visste det...Ha ha. Nu är Pk inne och besiktigar bilen vår. Vi vet med ganska så säkra kort att den inte kommer gå igenom då den låter som en blandning mellan en jumbojet och en ostämd gitarr. Men...hoppas kan man. Jag har det så tyst här hemma. Efter en otroligt sen kväll igår för barnen så sover dom än, snart dags att vakna dock. Sätter på Bandit Rock så vaknar dom nog..Jag har hunnit med en varm dusch nu på morgonen, det är lyx. Tvätten är på G och vi ska sen alla in till stan. Jag ska på betygssamtal och sen ska vi shoppa. Både dryck och gåva till min Tina som fyller 25 imorgon! Kan inte fatta hur åren går fina du! But still going strong you and me.
Fåglarna kvittrar för er som undrar och solen skiner. Hoppas nu att han kör försiktigt för bilen är ju så ren och fin nu, med vissa missar såg jag dock. Alltid så...Ha ha. Katterna är ute och morgonjagar och jag sitter med min kopp kaffe..

   

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Godmorgon vännen ! Det låter som om ni har en härlig dag framför er !!

Det går kanon att jobba, jag blir en både piggare och gladare mamma av att få komma iväg och göra "mitt" medan viggo trivs som fisken i vattnet på dagis :)

Kramar

2011-04-29 @ 08:34:36
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Härligt när man hinner med sig själv på morgon! :)



Påsken var jättebra. Klädde dock aldrig ut mig till nån kärring. ;D



Hoppas du och familjen får em fin helg!



KRAMEN

2011-04-29 @ 12:40:35
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0