Lille Lias

Inlagd på avd för observation. Orkar inte skriva mer nu om dagens händelser. Ska snart nana kudden, och har precis pratat med Liten. Jobbigt detta. Lias har förmodligen något fel med trycket i huvudet. Som jag tror alla vet så har han som Ted en shunt mot Hydrocephalus (vattenskalle). Har haft allmän läkarundersökning, ul samt röntgen. Lias är kvar med Pk på CSK och jag är hemma och packar, Ted sover och jag eldar så här inte ska bli svinkallt. Nu ska jag packa vidare och hoppas på sömn inatt. Vilket jag inte tror så mycket på. Kändes hemskt att lämna CSK. Vet dock att han är i goda händer!


Kommentarer
Postat av: teddy

Ni finns i mina tankar vännen. Det ska du veta.

fast vi aldrig har träffats så verkar ni vara en otroligt stark och fin familj :)

Tänkerpå lilla Lias och VET att allt kommer att gå fint.



stor stor kram o puss på er

2011-04-10 @ 08:52:35
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0