Trött bebis

Argh! Det var skönt och jag blev piggare av ett spinningpass! Precis vad jag behövde. Jag och maken "bytte av" varandra bara. Jag kommer hem, han kör. Lias var trött men jag tyckte att en liten stund till kan du vara vaken. Nu sover han och jag sitter med Ted i soffan. Vi ville se IDOL, men det stör på tvn hela tiden. Det blåser och regnar ute!!
Så typsikt!!!! Inte mycket jag följer på tvn, men IDOL är ett HÖST MÅSTE!!! Älskar fedagarkvällarna efter spinningen och IDOL. Nu sitter vi och knaprar på nötter. Ted drar sin mamma i armen...
- Jag vill ha vatten...mamma mamma mamma mamma MAMMA!!!!



Mamma & Ted Augusti 2007, precis flyttat till huset vårt!

Kommentarer
Postat av: Janni

Jag håller med. Idol är en del av hösten och fredagsmyset :)

2010-09-16 @ 21:33:10
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0