Storm

Gud vad skönt att vakna upp till ett redan städat hem en söndag! Vilken underbar sovmorgon jag fick! Hallelulja!

Idag ska jag och Liten bege oss in till Blomsterlandet och kolla in rean på alla perenna växter och köpa hem ljung och lite annat vackert att ha i krukorna nu i höst. Ljung är så fint! Får se vad vi mer hittar, men Liten ska sova klart först.
Jag har kollat in ett avsnitt av VD och jisses så fast jag är. Snart börjar DH med!
Jag har beundrat min fina rabatt idag med, kan inte sluta stirra på den. Låter knäppt jag vet..
Maken och Svärfar kollar in ett rör (fläkten i badrummet) som kanske behöver lagas innan vi kan fortsätta. Nu vill jag verkligen bada i vårt massagebadkar. Har det mesta hemma nu..
Badkar, handukstork, inredning (till viss del)..toastol...
Fattas kakel och klinker...Ted sitter och klappar IZOR som har efter en tur ute myst ner i den varma soffan. Han spinner och njuter av att bli kelad. Underbara håriga vän!



Visst är flugsvampen vacker, men ack så giftig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0